You must login (registrovat) to review.
Od: Zisi Přihlášen [Nahlásit]
Datum: 06.01.11 8:50 Název: Kapitola 1

Nemůžeš tušit, jak moc jsi mě pokračováním potěšila a se mnou určitě mnoho dalších! S napětím jsem sledovala již první část povídky, která mě naprosto strhla svým dějem. Byla jsem překvapená, že umíš tak dobře a přirozeně zkombinovat city a akci. a stále tomu tak je, což je super, protože já mám moc ráda tenhle typ povídek, kterých je vážný nedostatek. Je super, že ses rozhodla napsat pokračování, protože by mě zajímalo, kam nás příběh zavede dál.
Ještě k minulé části povídky...ten konec mě rozbrečel. Vážně, bulela jsem, jak malý děcko a teď jsem si na to vzpomněla. no, zasmála jsem se sama sobě a znova tě musím pochválit. Dokážeš vtáhnout diváka do děje a teď se ti to povedlo už u první kapitoly, což je pro mě naprostý šok. Takže doufám, že budeš přidávat kapitoly dál a často.
Hups...trošku jsem se rozjela...no nic, tahle povídka za to stojí.
Tvá oddaná obdivovatelka...
Zisi-chan

Odpoveď autora:

Dekuju. Presne toto je duvod proc rada pisu :-) Mam rada, kdyz si muzu precist, ze nekoho moje povidky takovymto zpusobem oslovi... Psat sem zacala z recese a tak trochu z hecu bo sem si chtela dokazat, ze na to treba mam. Navic to pro me byl unik z kazdodeni rutiny, ktera dokaze docela slusne ubijet. No a vidis - me samotnou udivilo, jak casto do svych povidek promitam vlastni zazitky a vzpominky. Musim priznat, ze uz nejsem "pubertacka" tudiz se u me uz nahromadilo docela slusne "smetiste" prozitku - dobrych i tech spatnych. No a nekdy je to par tech hodne spatnych, taky. Hlavni gro teto povidky (vzpominkova cast) je take muj osobni zazitek. Ale takto to ponekud mene boli... A vam to udela radost, kdyz si opet neco muzete precist ;-) Takze je to vlastne v poradku. Tak se mej pekne a budu rada, kdyz si ode me sem tam neco prectes. Papa

Od: Teraxa Přihlášen starstarstarstarstar [Nahlásit]
Datum: 06.01.11 4:05 Název: Kapitola 1

Drsný, zatraceně drsný. Super, super, super, super! To je bomba, hustý, sakryš. Úžasný, brilantní... Eh, dochází mi slovník. Každopádně ti hluboce děkuji za věnování i za to, žes dala šanci pokračování. Zbožňuju tě :D Jestli ty se jednou vzdáš psaní, tak já asi umřu :D

Odpoveď autora:

:-) i ty jedna kecko ukecana ;-) Je mnoho lidicek, kteri maji sanci na to byt lepsi (daleko daleko daleko lepsi) spisovatele nez ja. Pisu sama sobe pro radost a take proto, ze dost casto do svych pribehu otisknu svuj vlastni osud (i toto je z casti moje zkusenost - bohuzel). Ale neboj ;-) psat budu (byt ne tak casto - asi) tak dlouho, dokud mi to muj malickaty mozecek, nedostatek volneho casu a muj kvapne narustajici vek dovoli. Tak bych rekla, ze jeste dlouho sem tam budes mit moznost precist si nejaky muj vytvor.

You must login (registrovat) to review.