You must login (registrovat) to review.
Od: Zisi Přihlášen [Nahlásit]
Datum: 27.07.11 20:42 Název: Kapitola 1

Je naprosto úžasné, že se na Tenraii najdou takovéto články s "radami pro spisovatžele", chtělo by to pro ně nějakou speciální rubriku, protože v poslední době se to tu množí smými Mery Sue. Přiznávám, že i já jsem měla problém se stvořením postavy, která by M.S. nebyla, ale velice rychle mě to odnaučily komentáře tipu "je to nuda" nebo "bez urážky, ale tvá postava je nezajímavá". Také bych ráda připojila jednu radu: pro lidi, kteří si za boha nedokážou vytvoři ne Mary Sue postavu: pište bez vlastních postav a dodržujte Kishimotovy charakteristiy. A to platí všude. Autor na úrovni profesionála si totiž ne,ůže dovolit udělat z hlavní postavy Maru Sue (no, ten Naruto...). Nemůže udělat Mary Sue z žádné postavy, protože ta by potom tu hlavní zastínila...takže piště bez OCéček, lidi. Ono je to potom pro čtenáře i zajímavější ;-)

Jinak děkuji za obohacující článek a pokusím se navrhnout, aby admini zavedli nějakou rubriku, něco jako "nevíte jak psát? tady jsou rady, kterými byste sew měli řídit" ;-)
Uvidíme, co se stane :D

S pozdravem Zisi

Od: Mikhail Přihlášen [Nahlásit]
Datum: 17.07.09 20:37 Název: Kapitola 1

Bohuzel se syndrom "mighty person" objevuje vsude. Osobne v momente kdy narazim na prvni "jsem osamely lovec na osamele ceste za pomstou svych rodicu, ktere zabila cihla hozena z druheho patra", to okamzite dropnu a bezim si vyplachnout oci svecenou vodou. Jak je v clanku - je potreba si uvedomit ze kazdy ma nejake slabiny a ze tahle klise svedci asi pul procentu povidek ve kterych jsou pouzita. Vseho s mirou a hlavne se nenechat unest prilis vysoko s vlastnostmi dane postavy :)

Od: Kanna Anonymní [Nahlásit]
Datum: 18.02.09 15:14 Název: Kapitola 1

Tak to je vtipný... Zatím jsem moc OC netvořila, ale teď se na to hodlám vrhnout. Naštěstí, když jsem si to tak četla, žádná má postava nebyla takováhle...

PS: Taky by bylo dobrý připomenout, že Mary Sue se vždycky stanou ty nejhorší věci, nejhorší křivdy, je vždycky ta největší chudina a k tomu hotová matka Tereza, ona je ta hodná. Ale nakonec se jí vždy podaří věc zvládnout. :D Takový postavy mě vážně činí zoufalou :D

Od: Tessia Anonymní [Nahlásit]
Datum: 26.01.09 21:34 Název: Kapitola 1

Nice. Tomuto vás odučí, ak začnete hrať na www.andor.cz v naruto jaskyniach. PJi take postavy neberú XD

Od: capepeidy Anonymní [Nahlásit]
Datum: 27.10.08 18:20 Název: Kapitola 1

s daktorimi suhlasim ale s daktorimy naozaj nie tusim to boli dve a kazdy kto pise by sa mal snazit pisat inac nez ostatny taze tuctove veci su naozaj dakedy uz necitatelne ale kazdy pisalek sa snazi napisat svoju myslienku a uz tym by to dielo malo byt jedinecne aj ked dokonyly hlavny hrdina je mozno otrepany ale dakedy je to dobre mat takeho dokonoleho a citatela moze viac zaujat ked koniec bude totalne neocakyvany  tak to moze byt fajn :)

Od: Leonyda Styron Přihlášen starstarstarstarstar [Nahlásit]
Datum: 09.06.08 12:20 Název: Kapitola 1

Velice d?kuji za tento nádherný a p?sobivý ?lánek.